La Diputació de Toledo aposta fortament per la promoció de la província a través de les xarxes socials

La Diputació de Toledo continua impulsant la promoció turística dels municipis i llocs de la província gràcies a les publicacions a les seves pàgines oficials de Facebook i Instagram, contribuint d’aquesta manera a la divulgació dels aspectes més destacats del turisme toledà.

transformacion digital, transformacio digital

Des de la delegació de Turisme, Artesania i Esports de la Diputació de Toledo s’aposta per les xarxes socials perquè el turisme sigui un sector accessible al major nombre de ciutadans, i que la seva consideració com a motor econòmic local estigui a l’abast del major nombre de persones possibles, dins i fora de les fronteres, segons ha informat la institució provincial en nota de premsa. Segons les últimes dades recollides per la Diputació, els seguidors de la pàgina de Facebook de la Institució provincial arriben als 14.783, registrant més de 15.500 m’agrada, sobretot en els suggeriments de pàgina i en la secció de notícies. A més, el 73 per cent dels seguidors són dones, detectant que el 56 per cent es troba entre els 25 i 54 anys, mentre que el 27 per cent restant són homes. Pel que fa a l’origen dels internautes, la majoria viuen a Espanya (14.150) i les tres ciutats amb més registres són Madrid, amb 5.424; Toledo, amb 3.055 i Talavera de la Reina, amb 568. Les publicacions més visitades en els últims mesos han estat la de les Jornades de Portes Obertes del Borril, el III Certamen Internacional de Joglars, Trobadors i Cuenteros a Santa Maria de Melque, les publicacions sobre el Corpus Christi o les referides als municipis de la Iglesuela, Valdeverdeja o Escalona, ​​així com les ocupades de la ruta del Toll Negre, a Santa Creu de la Zarza o la ruta d’Ecoturisme Finistur, en Turleque. Instagram En l’última setmana s’ha introduït una nova pestanya a Facebook, situada a la capçalera de la pàgina, a l’esquerra, en la qual els usuaris poden veure el perfil d’Instagram de la Diputació de Toledo i seguir les publicacions oficials des d’aquí. Amb aquesta iniciativa, la Diputació busca fidelitzar els seguidors de Facebook a Instagram, ampliant el ventall de potencials destinataris de les publicacions divulgatives de la Diputació de Toledo.

Des de la seva posada en funcionament, el Instagram de la Diputació de Toledo està registrant molt bons resultats, aconseguint-gairebé 700 visites al perfil i un total de 4.285 impressions, que és el nombre de vegades que s’han visualitzat les publicacions o pogut visualitzar potencialment. De totes les publicacions que s’han fet durant el mes de juliol, les publicacions amb més interaccions han estat la referent als molins de Consuegra, seguit de llocs emblemàtics i curiosos per visitar a Toledo, com poden Les Barrancas de Burujón o el Castell de Seseña. “,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s